Het is via de webshop niet mogelijk om een artikel te reserveren. Artikelen in je winkelmandje kunnen in de tussentijd door iemand anders gekocht worden (in de winkel of via de webshop) en daardoor uitverkocht raken. De artikelen worden voor je gereserveerd zodra je jouw bestelling volledig hebt afgerond.
De weergegeven maten zijn op voorraad in onze winkel en kunnen binnen enkele werkdagen worden geleverd. Staat je maat er niet tussen dan kunnen we een poging doen om het artikel alsnog te leveren. Neem daarvoor contact met ons op (per mail of telefonisch).
Een kortingscode kan bij het plaatsen van de bestelling in worden gevuld in het vakje 'kortingscode'. Het bedrag wordt dan direct verrekend. Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen? Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Daardoor is het niet meer mogelijk om een artikel aan je bestelling toe te voegen. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te maken.
Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om een artikel uit je bestelling te annuleren. Uiteraard kan je na ontvangst van je bestelling het artikel retour sturen.
Nadat je bestelling is verwerkt is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Na ontvangst van de bestelling kan je deze weer retour sturen.
Doorgaans ontvang je binnen 1-2 werkdagen een verzendbevestiging met Track & Trace code van PostNL. Heb je binnen 3 werkdagen geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Past jouw retourpakketje in de brievenbus? Dan kun je ervoor kiezen om het via de brievenbuspost retour te sturen. Let er dan wel op dat het pakketje voldoende gefrankeerd wordt (afhankelijk van het gewicht). Brievenbuspost wordt niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.
Indien je de gehele bestelling retourneert, wordt de waarde van de bestelling (incl. verzendkosten €5,95) terugbetaald.
Bij de levering wordt een retourformulier en retoursticker meegeleverd. De sticker kan op de originele verpakking worden geplakt en het retourformulier dient ingevuld mee verzonden te worden.
Een digitale versie van het retourformulier kun je vinden op de website onder het hoofdstuk retourneren.
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.
Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. De geleverde artikelen kunnen retour worden gestuurd en het gewenste artikel kan via de webshop opnieuw worden besteld.
Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (14 dagen). Waardebonnen kunnen niet retour worden gestuurd. De artikelen dienen ongedragen te zijn en te zijn voorzien van de originele kaartjes en eventuele verpakkingen. Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken.
Zodra we je retour hebben ontvangen, storten wij het bedrag van het geretourneerde artikel(len) retour. Heb je na een week na de verzending van je retour nog geen geld van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Na ontvangst en goedkeuring van je retourzending storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee de order is voldaan.
Mist er een artikel, is het artikel beschadigd of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan samen met jou naar de beste oplossing.
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht het artikel binnen de periode beschadigen? Neem dan contact met ons op (meld je ordernummer bij het versturen van de klacht). Ook bij klachten buiten de garantietermijn kan je contact met ons opnemen. Als de klacht gegrond wordt geacht, gaan we samen op zoek naar de beste oplossing.