Veelgestelde vragen

Bestelling & annuleren

Ruilen & retourneren

Garantie

Kan ik een artikel reserveren?

Het is via de webshop niet mogelijk om een artikel te reserveren. Artikelen in je winkelmandje kunnen in de tussentijd door iemand anders gekocht worden (in de winkel of via de webshop) en daardoor uitverkocht raken. De artikelen worden voor je gereserveerd zodra je jouw bestelling volledig hebt afgerond.

De gewenste maat staat er niet tussen. Komen deze nog binnen?

De weergegeven maten zijn op voorraad in onze winkel en kunnen binnen enkele werkdagen worden geleverd. Staat je maat er niet tussen dan kunnen we een poging doen om het artikel alsnog te leveren. Neem daarvoor contact met ons op (per mail of telefonisch).

Ik heb een kortingscode of waardebon, hoe gebruik ik deze?

Een kortingscode kan bij het plaatsen van de bestelling in worden gevuld in het vakje 'kortingscode'. Het bedrag wordt dan direct verrekend. Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen? Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Daardoor is het niet meer mogelijk om een artikel aan je bestelling toe te voegen. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te maken.

Kan ik een artikel uit mijn bestelling annuleren?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om een artikel uit je bestelling te annuleren. Uiteraard kan je na ontvangst van je bestelling het artikel retour sturen.

Kan ik de gehele bestelling annuleren?

Nadat je bestelling is verwerkt is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Na ontvangst van de bestelling kan je deze weer retour sturen.

Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik niets meer vernomen. Waar is mijn bestelling?

Doorgaans ontvang je binnen 1-2 werkdagen een verzendbevestiging met Track & Trace code van PostNL. Heb je binnen 3 werkdagen geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn retour ook via de brievenbus retourneren?

Past jouw retourpakketje in de brievenbus? Dan kun je ervoor kiezen om het via de brievenbuspost retour te sturen. Let er dan wel op dat het pakketje voldoende gefrankeerd wordt (afhankelijk van het gewicht). Brievenbuspost wordt niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.

Ik stuur mijn gehele bestelling retour, worden de verzendkosten dan ook terugbetaald?

Indien je de gehele bestelling retourneert, wordt de waarde van de bestelling (incl. verzendkosten €5,95) terugbetaald.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Bij de levering wordt een retourformulier en retoursticker meegeleverd. De sticker kan op de originele verpakking worden geplakt en het retourformulier dient ingevuld mee verzonden te worden.

Ik heb geen retourformulier, wat nu?

Een digitale versie van het retourformulier kun je vinden op de website onder het hoofdstuk retourneren.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

Kan ik een artikel ruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. De geleverde artikelen kunnen retour worden gestuurd en het gewenste artikel kan via de webshop opnieuw worden besteld.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (14 dagen). Waardebonnen kunnen niet retour worden gestuurd. De artikelen dienen ongedragen te zijn en te zijn voorzien van de originele kaartjes en eventuele verpakkingen. Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra we je retour hebben ontvangen, storten wij het bedrag van het geretourneerde artikel(len) retour. Heb je na een week na de verzending van je retour nog geen geld van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer wordt mij bestelling terugbetaald?

Na ontvangst en goedkeuring van je retourzending storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee de order is voldaan.

Mijn bestelling is verkeerd, kapot of niet compleet, wat nu?

Mist er een artikel, is het artikel beschadigd of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan samen met jou naar de beste oplossing.

Wat is de garantietermijn?

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht het artikel binnen de periode beschadigen? Neem dan contact met ons op (meld je ordernummer bij het versturen van de klacht). Ook bij klachten buiten de garantietermijn kan je contact met ons opnemen. Als de klacht gegrond wordt geacht, gaan we samen op zoek naar de beste oplossing.

SALE: 50% korting op de gehele zomercollectie (m.u.v. basiscollectie)